Bemutatkozás

Írói pályafutásom első komolyabb 58 oldalas terjedelmű kis regénnyel bontakozott ki, melyet ugyancsak barátaim olvastak, de elég jó véleménnyel voltak róla. Azóta már változott és alakult írói stílusom, de megőrizte mindemellett azokat a stílus elemeket, amik meghatározzák műveimet.

Első kisregény Beteljesületlen álmok címen jelent meg, ahogy a címe is utal rá valamilyen szinten álmaim egy része olvasható benne, persze szereplői csupán fikciók, bár felfedezhető bene jómagam személye és barátaim bizonyos jellemvonásai, de mindez csupán rejtve. Azóta már több versem és novellám született. Ha kíváncsi vagy válogass és olvass kedvedre.

Eve Taylor

Ez az oldal a saját műveimet, kitalált történeteimet mutatja be. Olvass kedvedre, kommentálj és szavazz! Mondd el pozitív negatív kritikád bátran örömmel fogadom!

2015. június 1., hétfő

Sea of Desires V. Fejezet

V. Fejezet


Újra otthon (Tokyo, sítúra után) BANDA megbeszélés

Nao POV

A napot amikor Saga elmondta Hironak, hogy együtt vagyunk, sosem fogom, azt hiszem sem elfelejteni sem pedig megbocsájtani. Hogy volt képes orrba vágni az én kis Saga-chan-om? Eltört az a szép orra. Harag van bennem. Azóta mióta visszajöttünk a túrából ez az első beszélgetésünk Hiroval… mind a négyen jelen vagyunk, ahol megpróbáljuk kideríteni mi is az oka a kirohanásnak… mondanom sem kell, gondolom a dolog eredménytelen eddig. Szemét lesütve ül és hallgat, mint a sír. Saga a nagy fekete kanapén lábát az előtte lévő kis asztalra felpakolva ül kezébe a cigi. Tudni kell, hogy csak akkor gyújt rá, ha feszült… én mellette ülök és én is rágyújtottam. Shou a gitáros Tora ölében és faggatja szótlan alacsony tagot.
–    Hiro, kérlek, mondd el miért akadtál ki? Mi értelme volt orrba vágni Saga-t? Mit tett?
        Nem akarok erről beszélni. Nem lehetne hanyagolni a témát?
        Ha nem muszáj, akkor ne hanyagoljuk. Tudni akarjuk mindannyian
        Nem fogom elmondani. Nem tartozik rátok. De egy valamiről beszélni akarok veletek. Úgy döntöttem, hogy kiszállok a bandából. Könnyen pótolható vagyok, úgyhogy én befejeztem – mondta teljes őszinteséggel és higgadtsággal.
        MI A FASZ? – fakadt ki Saga-chan miközben borította az egész asztalt, ahogy hirtelen felugrott a helyéről. Shou kipattant Tora öléből és erőszakosan visszanyomta az ideges basserost a kanapéra, aki időközben már Hiro előtt állt.
        Saga cica gyere, nyugodj meg- kérleltem. Visszaült és gyengéden megcsókolt. Szemem sarkából láttam, hogy Hiroto a kezét tördeli és magába motyog. Ekkor döbbentem rá, hogy mi van. Szerelmes. Nem tudom kibe, de a bandából valakibe beleszeretett. Szorosan magamhoz öleltem Saga-t és közben intettem Toranak, aki vette, hogy mit akarok mutatni és tanulmányozni kezdte a dolgokat. Az ilyen dolgokra ő mindig rájön, főleg ha a kis alacsony tagról van szó. Kis kora óta ismeri, úgyhogy már akármit is tesz, ő tudja, merről fúj a szél. Fogalmazhatnánk úgy is, hogy nyitott könyv számára a srác, de nem csak ő mindannyian sajnos… túl jó emberismerő így titok előtte nincs.

Tora POV

Halkan oda sétáltam barátomhoz a szemébe néztem és oda suttogtam
        Szerelmes vagy. Kibe?
        Igen az vagyok, de örök titok marad ki az…
        Nobu? – kérdeztem hangosan, erre mindenki felkapta a fejét. Ő csak állt és nézett előre… rezzenéstelen arccal. Saga felpattant és rávetette magát kezei kötélként szorultak rá a gitáros nyakára, aki fuldokolni kezdett… eluralkodott a pokol. Mindenki ordított és a két egykori barát egymásnak esett. Muszáj volt közbe avatkozni. Nobu és édesem a feldúlt basserost tartották vissza én meg Hirot, akinek tiszta véraláfutás volt a nyaka és ziháltan kapkodta a levegőt.
        Ne engedjétek el – nyüszögte Hiro, alig halhatóan
        Gyűlöllek te kis szarházi! Tudod nagyon jól, hogy oda vagyok Naoért és, hogy együtt vagyunk a túra óta és te áááh, menny a faszomba!! – üvöltözte torkaszakadtából miközben próbált kiszabadulni a két srác szorításából. Hiroto hirtelen kiszabadította magát és kirohant a teremből. Nao elengedte szerelmét, gyengéden oda hajolt és megcsókolta… gyönyürű, hogy mennyire különböznek, egymástól mégis mennyire szeretik egymást és milyen szép tökéletes párt alkotnak. A csók után Nao is eltűnt az ajtó mögött. Saga az orrunk előtt esett össze. Térde maga alá csuklott és öklével a földet ütötte. Nem tudtuk mit tegyünk, így hagytuk, hogy megnyugodjon… kis idő múlva így szólt
        Elvesztettem ugye? – kánonba feleltünk tökéletes egyetértéssel
        Nem, dehogy… téged szeret ez biztos – de a válaszban mi sem voltunk biztosak. Aggódtunk, hogy ha csak utalunk is arra, hogy igen elveszítjük őt, mint barátot, és mint basserost… szemétség tudom, de hol talál az ember egy olyan basserost, aki elég perverz is és képes a közönség felajzása érdekében akár az életét is kockáztatni?? Megmondom a tutit SEHOL! Itt nem csak basszusgitárosról és egy gitárosról van szó, hanem barátokról, családtagokról mi így 5en alkotunk egy családot már évek óta… hagyni, hogy ennyi legyen, nagy hiba lenne… bízom benne, hogy Nao megoldja a dolgot…

NAO POV

Kiszaladtam a teremből egyenesen Hiro után, akit láttam bemenni a folyosó végén a mosdóba így követtem. A csapnál mosta arcát, mikor beléptem felnézett és szeme csillogott… nem tudom, hogy a sírástól vagy attól, hogy utána jöttem, de nem is érdekelt, fontos volt nekem, mint barát. Csendben álltam, szavak ajkamon nem jöttek ki hiába akartam kipréselni bármit. A csendet léptei törték meg, ahogy felém tartott egyre közelebb és közelebb az ajtónak taszított és lélegzete ajkam súrolta

        Szeretlek amióta a bandába léptem mondd te is szeretsz? – kérdezte merő bátorsággal, de válaszra nem adott lehetőséget… megcsókolt. Furán érdekes volt sokkal erőszakosabban csókolt, mint az akit szeretek. Nem csókoltam vissza így elhúzódott és kérdőn nézett rám
        Neked mi bajod? Nem azért jöttél, hogy engem választasz helyette?
        Hiro figyelj rám … - kezdtem nagyon halkan mondani valóm ő hátrálni kezdett és megállt tisztességes távolságba így már kaptam annyi teret, hogy ne kábítson el az illata… olyan különleges illata van, olyan amit szavakba önteni az ember nem tud. Megráztam fejem, hogy kihessegessem a gondolatokat a fejemből.  Karba fontam karomat és hirtelen megcsapta orrom Saga-chan parfümje… azaz ellenállhatatlan parfüm illat Dolce & Gabbana – Light Blue, ez az illat annyira illik hozzá. Imádom, ahogy keveredik a mandarin, a boróka, bors és a rozmaringgal a bőre illata. Eszembe jutott az első együtt létünk, ahogy gyengéden hozzám ért, ahogyan csókolt, ahogy kedvesen rám nézett, és ahogy ujjait magamba éreztem. Testem átjárta a forróság és rögtön tudtam mit kell tennem, mondanom.
        Hiro, szeretem Saga-t. Sajnálom, de tiszta szívemből szeretem. Olyan ő nekem, mint a méhnek a virágpor… akkor vagyok boldog, ha vele vagyok. Szeretlek téged is, de csak, mint barátomat. Nem akarlak elveszíteni Hiro tényleg nem, de mi nem leszünk együtt
        Értem Nao. Semmi baj. Én csak annyira szerettem volna megpróbálni a dolgot veled. Sajnálom.
        Nem haragszom rád, de kérlek, ne hagyd itt a bandát. Szükségünk van rád
        Hogy tudnék veled egy bandába lenni és végig nézni, ahogy rád néz és csókol – erre nem tudtam mit felelni… elakadt a lélegzetem ekkor csörrent meg a telefonom. Elővettem a zsebemből. A kijelzőn Saga cica név villogott. Felnéztem barátomra, aki szomorúan lesütötte szemét és ennyit mondott suttogva
        Vedd fel, én itt már úgyse számítok
        Ez nem igaz. Fontos vagy mindenkinek – vissza csúsztattam a zsebembe a telefont, ami vadul rezgett és a banda számát fújta szüntelen.
        Ja, persze. Azért esett nekem Saga
        Miattam esett neked ezt te is tudod.
        Tök mindegy. Nekem idő kell, amíg ezt feldolgozom – mondta és a telefonom csak csöngött és csöngött. Oda léptem hozzá átöleltem
        Hiro kérlek, ne lépj ki a bandából. Beszélek a többiekkel, hogy tartsunk egy kis szünetet a turnékkal. Helyre rázódunk és utána folytatjuk
        Rendben, de nem tudom, mennyi idő kell… és hát Saga ne hiszem, hogy megbocsájt.
        Ezt én elintézem. Nyugi
        Köszönöm – suttogta és ajkát ajkamra szorította és hevesen csókolni kezdett. Engedtem neki és néha-néha visszacsókoltam… had élvezze az első és utolsó csókom. Közben azon gondolkodtam mennyire más, ahogy hozzám ér. Nem élveztem azt, amit Saganál… az a bizsergés a lelkemből indul és végig fut testemen… leírhatatlan. Nála ez nincs meg. Elhúzódtam ki vettem újra a rezgő telefont és az ajtó felé igyekezve felvettem… ahogy kiléptem ő a folyosón állt eldobta telefont, ami darabokra esett és a nyakamba ugrott össze visszacsókolgatott. Elengedett
        Szereted őt? Ha igen engedlek túl élem – mondta tiszta nyugodtsággal
        Nem. Téged szeretlek, veled szeretnék maradni ő csak barát
        Mi történt oda bent? Bántott?
        Nem bántott
        Hozzád ért egy ujjal is?
Saga. Nyugodj meg kérlek. Gyere, menjünk, a többiekhez mondanom kell valamit – azzal megfogtam a kezét és visszavezettem a próbaterembe. Leültünk és elmeséltem mindent részletesen a csókot is bele értve és azt, hogy mire döbbentem rá. Mindenki ledöbbent és egyet értettek azzal, hogy jó ötlet, hogy a banda szüneteljen. Tora és Shou a beszélgetés végén sétálni mentek… Saga végig mellettem ült és a számára kínos részeknél megrázkódott és kezét ökölbe szorította, aztán amikor egyedül maradtunk és kihangsúlyoztam, hogy nem élveztem megnyugodott és hevesen megcsókolt… ajkaink hosszú percekig tapadtak egymáshoz és szívem vadul vert, mintha kiszakadni próbálna, szemem előtt ott lebegett a rózsaszín ködfátyol és senki nem létezett akkor kettőnkön kívül. Gyengéden hátra döntött a kanapén és kigombolta az ingem belecsókolt a mellkasomba ekkor éreztem először erős késztetést arra, hogy egybe olvadjak vele teljesen. Meg akartam fordulni, hogy én legyek felül, de túl kicsinek bizonyult a kanapé ezért a földön kötöttünk ki. Hangosan kacagtunk, de győztem mosollyal arcán engedte, hogy én legyek felül. Lehúztam róla a nadrágot és kényeztetni kezdtem aztán nagyon lassan ráereszkedtem és a fájdalom, amit eddig éreztem hirtelen átváltozott és eszméletlenül jó érzés váltotta fel…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Bubbles Bubbles