Bemutatkozás

Írói pályafutásom első komolyabb 58 oldalas terjedelmű kis regénnyel bontakozott ki, melyet ugyancsak barátaim olvastak, de elég jó véleménnyel voltak róla. Azóta már változott és alakult írói stílusom, de megőrizte mindemellett azokat a stílus elemeket, amik meghatározzák műveimet.

Első kisregény Beteljesületlen álmok címen jelent meg, ahogy a címe is utal rá valamilyen szinten álmaim egy része olvasható benne, persze szereplői csupán fikciók, bár felfedezhető bene jómagam személye és barátaim bizonyos jellemvonásai, de mindez csupán rejtve. Azóta már több versem és novellám született. Ha kíváncsi vagy válogass és olvass kedvedre.

Eve Taylor

Ez az oldal a saját műveimet, kitalált történeteimet mutatja be. Olvass kedvedre, kommentálj és szavazz! Mondd el pozitív negatív kritikád bátran örömmel fogadom!

2015. június 1., hétfő

Sea of Desires IV. Fejezet

IV. Fejezet




Nao POV
Másnap reggel olyan 9 óra körül kezdtünk el ébredezni. Saga fürdeni ment én meg hozattam reggelit és kávét. Amikor kisétált a fürdőből. Már tálalva volt… szerencse, hogy ültem különben azt hiszem elvágódtam volna. Dereka körül a törölköző fedte és felül pedig tökéletes izmai domborodtak ki, melyen a vízcseppek csillogtak. Szemet kápráztató volt, ahogy ott állt nagyra nyílt szemekkel. Aztán adott egy csókot, elővette a cigijét, leült és rágyújtott. Közben a kávéját iszogatta
                    ­Egyél – kínáltam. De ő csak szívta a cigit tovább és nagyokat kortyolt italából.
                    Baj van? – kérdeztem kissé elcsukló hangon
                    Semmi baj. Azon gondolkodom, hogy el kéne mondanunk ezt a dolgot…
                    Kéne – feleltem és hirtelen rák vörös lettem. Hallottam a kacaját. Felnéztem és sértődöttnek tűnően így reagáltam
                    Most mi van? Ne röhögj ki – kacagott tovább, majd komoly arccal szólt
                    Megbeszéljük velük. Rögtön a reggeli után. Először Shou-nak mondom el. Velem jössz?
                    Hát, izé kéne, de félek
                    Mitől félsz? Ők a barátaink. Meg kell érteniük. Egyébként szerintem örülni fognak. Van egy olyan érzésem, hogy Tora és Shou is… khm… dugnak
                    Tényleg? o.O
                    Aha… de nem tudok semmit biztosan – a reggeliből, ami megmaradt csendben fogyasztottuk el. Aztán Sag felvett egy rucit és a tv előtt henyélt, amíg én zuhanyoztam. Vittem magammal be ruhát… nem akartam kimászni hozzá egy szál törölközőbe. Féltem, hogy a végén valami perverz dolgot művel -.- Végül lementünk a halba, hogy beszéljünk először Shou-val és Torával majd Hirotoval. Tőle félek a legjobban.
                    Saga-chan nézd - mutattam a kanapéra ahol Tora önfeledten játszadozott a sztár hangú énekesünk hajával miközben egymást falták. Bele vörösödtem és Saga mögé bújtam. Ő mit sem észre véve ebből elindult feléjük, lábaimat szedve haladtam mögötte tökéletes takarásban és közben akaratlanul néztem formás fenekét, ami a menés következtében enyhe csípő mozgást produkált.
                    Sziasztok, zavarok? – búgta enyhe rosszindulattal és egy kicsit megfűszerezve egy kis Saga-s féle perverz és erotikus hanglejtéssel. Shouék összerezzentek és eltávolodtak a kanapén. Meglepetést nem láttam az arcukon, gondolom sejtették, hogy előbb utóbb megtudjuk.
                    Nem, dehogy! Baj van? – felelték kánonba. Különös összecsengése volt, ahogy a két hang egyként szólalt meg, mégis annyira passzoltak, mint kirakók darabkái. Kikukucskáltam Saga-chan háta mögül kezemet a kezébe helyeztem és lehuppantunk kettőjük közé a kanapéra.
                    Nincsen baj – feleltem kissé megrettenve
                    Ha jól látom, van köztetek valami – vágott a közepébe a basseros
                    Igen együtt vagyunk – felelte Shou. Szája szélén édes gödröcskék húzódtak, mosolya miatt
                    Az tök király. Mi is – mondta Sag
                    Feltűnt tegnap este. Úgy védted Nao-t mint egy anya tigris – kacagta Tora 
                    Hiro tudja? – kérdeztem
                    Hát mi már lebuktunk előtte. Ránk nyitott tegnap dél körül a szaunában. Pff – pirult bele az énekes. Saga-chan felkacagott és az egész szobát átjárta a nevetése.
                    Cinkes lehetett, amikor éppen faljátok egymást ő meg betoppan. Meglepődött?
                    Hát, még ha csak faltuk volna egymást- kacagta Tora.
                    Egyébként igen meglepődött aztán duzzogva kiviharzott valami olyat mormolva az orra alá, hogy „fasza már csak ez hiányzott, hogy két… lássak együtt”
                    Nem mondod komolyan? Saga-chan én félek… - mondtam elhaló hangon.
                    Jajj Nao cica. Nyugi van – simogatott meg és húzott maga felé. Lélegzete csiklandozta arcom. Bőre illata megcsapta orrom. Elkábultam egy perc erejéig.
                    Mikor mondjátok el Hirotonak? – érdeklődött Shou, szemöldökét huzogatva
                    Hát én szerintem megyek és beszélem vele, egyébként Gratulálok nektek. Szép páros vagytok – válaszolta Saga
                    Ohh, köszönjük, ti se panaszkodhattok. Igazi minta példányok vagytok. A bevalláshoz meg sok szerencsét. Remélem nem fog nagyon kiakadni – szólt a gitáros.
                    Fú én is remélem, hogy nem ugrik ki az alsójából. Megelégszem Micimaci látványával is.
                    Na… ne már – vörösödtem fél másodperc alatt olyan vörösre, mint egy homár. Gyengéden megcsókolt aztán felpattant és elindult hirtelen visszafordult, mint aki megijedt aztán kacagva kérdezte
                    Ki tudja, merre van a kis törpénk? – mindenki nevetett pedig nem volt szép, amit mondott.
                    Azt hiszem reggel a bárnál láttam. Gondolom pocsék volt az éjszakája, úgyhogy egész éjjel fent volt és ivott. Nem csodálkoznék, ha taj részeg lenne – mondta csukott szemmel az énekes és közben a fejét ingatta jobbra-balra.
                    Na, akkor irány a bár. Arigatou *.* Jössz macikám?
                    Hát, izé… nem… ha nem baj – sütöttem le a szemem és szám széle lefelé görbítettem pislogva felnéztem és láttam amint vállat von
                    No problem ez amúgy is férfias dolog azt hiszem – dörzsölte a feje búbját a basszus gitárosunk.

Saga POV

Azzal elindultam a bár felé. Menet közben azon gondolkoztam, hogy hogyan is kéne tálalni a témát jó barátomnak, mikor oda értem még nem volt kész ötletem így kénytelen voltam elővenni csábos féloldalas mosolyom és azt tenni, amihez a legjobban értek… rögtönzés. Hátba vertem őt, de a kicsit erős ütés következtében lefejelte a pultot. Mondjuk nem mintha amúgy magától nem tette volna meg később… orromat megcsapta Hironak enyhének nem fogalmazható tömény alkohol szaga. Elfintorodtam, de alkesz barátom ebből mit sem vett észre. Leültem mellé…
                    Szevasz Hiro – köszöntöttem
                    Csá, mimi van má? – szólt kicsit durván, de nem nagyon érdekelt betudtam annak, hogy részeg, na meg hülye…
                    Beszélni szeretnék, veled valamiről kérlek hallgass meg
                    Jól van, mondd
                    Szóval hallottam, hogy kiakadtál azon, hogy Shou és Tora együtt vannak…. Miért?  Szerintem olyan édesek együtt
                    Haver nem azon akadtam ki igazából, hanem hogy nem mondták el.
                    Tényleg? Akkor nem követem el ezt a hibát.
                    Mire akarsz ezzel célozni?
                    Arra, hogy Naoval vagyok.
                    MI VAN? – ordította
                    Együtt vagyunk. Járunk. Ő az én kis macikám – mondtam lelkesedve
                    Elsőre fel fogtam, hogy mit mondtál. Menjetek, a faszomba már mindannyian hagyjatok engem békén. Utállak! Takarodj innen!
                    Most mi bajod Hiro? Miért pöccentél ezen be?
                    Semmi. Tök mindegy. Hagyj.
                    Nem, hagylak, amíg nem beszéljük meg mi bajod – erősködtem. Elfordította fejét és kezébe temette. Magamhoz fordítottam mire ő ököllel orrba vágott. Ömleni kezdett a vér. A fehér ingem, amit reggel vettem fel pillanatok alatt bíbor vörösre színeződött, ahogy csorgott végig arcomon a vérem. Fél kézzel az orromhoz kaptam a másikat lendítettem, hogy visszaütök, de aztán nem tettem meg. Eszembe jutott, hogy a barátom, hogy szeretem és hogy részeg. Arcát kidülledt erek lepték el, szemei félelmetesen nagyokra tágultak és lélegzetvételnél mély hörgések tették még ijesztőbbé. Mindennek ellenére nem féltem. A szemébe néztem és annyit mondtam
Ezt nem néztem ki belőled Hiro – válasz nem jött csak ült tovább és nézett rám szúrós tekintettel… egy szalvétáért nyúltam és oda szorítottam még vérző orromhoz majd felemelt fővel és büszkén eljöttem…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Bubbles Bubbles