Bemutatkozás

Írói pályafutásom első komolyabb 58 oldalas terjedelmű kis regénnyel bontakozott ki, melyet ugyancsak barátaim olvastak, de elég jó véleménnyel voltak róla. Azóta már változott és alakult írói stílusom, de megőrizte mindemellett azokat a stílus elemeket, amik meghatározzák műveimet.

Első kisregény Beteljesületlen álmok címen jelent meg, ahogy a címe is utal rá valamilyen szinten álmaim egy része olvasható benne, persze szereplői csupán fikciók, bár felfedezhető bene jómagam személye és barátaim bizonyos jellemvonásai, de mindez csupán rejtve. Azóta már több versem és novellám született. Ha kíváncsi vagy válogass és olvass kedvedre.

Eve Taylor

Ez az oldal a saját műveimet, kitalált történeteimet mutatja be. Olvass kedvedre, kommentálj és szavazz! Mondd el pozitív negatív kritikád bátran örömmel fogadom!

2015. június 1., hétfő

Sea of Desires III. Fejezet

III. Fejezet


Svájci síparadicsomban Zermattban

Nao POV
Másnap reggel repülővel utaztunk a nyeremény útra. Az út órákig tartott, de zökkenőmentesen megérkeztünk végül Zermattba. A reptéren várt ránk egy fiatal úriember, aki megmutatta a szállást, és a pályákat. A csapat szét oszlott és mindenki ment amerre jónak ítélte. Volt, aki a jakuzziban pihente ki a fáradalmait, volt, aki masszázsra ment és volt, aki a helyi bárban flörtölt a csínos vendégekkel. Én az öltözőben üldögéltem magányosan, amikor Saga is betoppant.
                    Szia Nao, egész úton kerültél. Ne haragudj rám a tegnapi miatt. Nem akartalak felzaklatni a tetteimmel. Bocsánatot kérek – kezdte nagyon udvariasan és távolság tartón
                    Semmi baj. Csak kicsit hirtelen jött az egész és… – mormoltam
                    Megyünk snowboardozni? – kérdezte Saga –chan
                    Öö, hát izé… – hebegtem az állam dörzsölgetve…
                    Nos, én nem tudok – jelentettem ki lesütött szemmel
                    Nem baj megtanítalak – súgta oda és gyengéden oldalba lökött
                    Félek – mondtam nagyon halkan. Saga lehuppant mellém és gyengéden megfogta a kezem. Egymásra pillantottunk. Izzott közöttünk a levegő. Közelebb húzódtam és Saga megsimogatta az arcom. Kezét gyengéden húzta végig feszült testemen. Megmerevedetten és bambán bámultam magam elé, mire Saga magához rántott és csókolgatni kezdte a nyakam. Aztán ellökött az ágyon és lábát a lábaim közé csúsztatta. Csókolózni kezdtünk, majd kikapcsolta az övem és egy laza gyakorlott mozdulattal rántotta le rólam a nadrágot. Kissé megrémültem, amikor ott feküdtem alsó nadrágban és ő rajtam volt.  Kezével megragadta a farkam a bokszeren keresztül. Simogatni kezdett, aztán előkapta és kényeztetni kezdett. Hevesen vert a szívem. Nem tudtam eldönteni, hogy kiabáljak vagy állítsam le. A szívem súgta, hogy élvezd, de az eszem kiabált ne hagyd, hogy ezt tegye velem. Átadtam magam az élvezetnek és hagytam, hogy Saga tegye a dolgát. Olyan jól csinálta, hogy olykor-olykor halkan felkiáltottam
                    Saga-chan!
Elmentem… és ő meg se lepődött. Törölközőért nyúlt, megtörölte magát és visszaült mellém. Hirtelen éreztem, ahogy Saga gyengéden simogat, majd ujját felnyomja és tágítani kezd. Felnyögök a fájdalomtól, mire ő aggodalmasan rám pillant és szóra nyitja ajkát
                    Hagyjam abba? – A fejem rázom és megmarkolom a kanapé szélét. Elmosolyodott és egy újabb ujja hatolt belém. Könnycsepp csordult végig arcomon.

Saga POV

Olyan rossz nézni, ahogy szenved. Kívánom őt, de fájdalmas végig néznem… Talán lehetnék gyengédebb vele.
                    Nao ne haragudj, rám kérlek. Abba hagyom – suttogtam
                    Ne, kérlek ne! Ne törődj azzal, hogy mennyire fáj – nyögte. Tovább csináltam és feldugtam a harmadik ujjamat is. Azt hittem megszakad a szívem, amikor ránéztem és ajkára harapott fájdalmában. Nem tudtam mit csináljak így vártam, hogy enyhüljön fájdalma. Ziháltan nyitotta ki a szemét és egyenesen rám nézett. Pár perc erejéig elvesztünk egymás szemébe. Gyengéden húztam ki az ujjaim. Felé hajoltam megcsókoltam és közben farkammal behatoltam.

Nao POV

Gyorsan haladunk. Nem régen még csak csókolóztunk most meg bennem van a farka. Félelmetes és fáj, de nagyon jól esik, hogy gyengéd velem. Szemeimet lehunytam és mély levegőket vettem valamennyire segített felkészülni így bólintottam és szorosan magamhoz húztam. Átkaroltam a nyakát, de a szemem nem mertem kinyitni. Óvatosan mozogni kezdett bennem. Felnyögtem a fájdalomtól. Hirtelen rosszul vettem levegőt és kis híján megfulladtam. Aggódva nézett rám
                    Jól vagy mackó? – kérdezte
                    Igen – feleltem ennyit tudtam kipréselni. Kezével simogatni kezdett és bíztatva így szólt
                    Nagyon jól bírod. Ügyes vagy. A nehezén túl vagyunk – jól estek a szavai.
                    Gyorsíthatunk egy picit? – kérdezte mélyen a szemembe nézve
                    Igen – mondtam kicsit bizonytalanul. A dolgok felpörögtek.  Éreztem, ahogy növeli a tempót. Fájt, de igyekeztem elfelejteni az érzést és csak rá koncentrálni. Halkan nyögni kezdtem. Arcán cuki fél oldalas mosoly ült. Milyen jól áll neki, ha mosolyog… Ezt eddig mért nem vettem észre? Észre se vettem, de már megint gyorsítottunk a tempón. Egyre hangosabban nyögünk szinkronban.
                    Ahh, Saga-chan – préselem ki ajkaimon két nyögés között. Rám pillant. Szemei csillognak. Kawaii!
                    Tessék? – kérdezi
                    Ahh, azt hiszem eljött az idő – mondom a kelleténél hangosabban és közben erősen magamhoz húzom testét. Bele csókolok a nyakába. Felnyög és nyelvével a nyakam nyalogatja.
                    Elmehetek? – kérdezte vörös arccal. Némán bólintottam. A válaszba magam is bele pirultam. Éreztem magamban forró spermáját. Melegséggel töltött el. Aztán én is elvégeztem a dolgom a hasán. Kimerülten feküdtünk egymáson.

Saga POV

Csodálatos érzés volt vele lenni. Olyan édes amikor, nyög. Büszke voltam rá, hogy kibírta. Milyen kellemes a hasán feküdni. Olyan édes a kis pocijával. Gyengéden megsimogattam a domborulatát. Aztán felültem megcsókoltam és ajkába haraptam. Felvettem a földről a már egyszer használt törcsit, beletörölköztem, aztán a ruháim után nyúltam. Felöltöztem majd oda dobtam neki is a ruháit. Szomorú bánatos szemekkel nézett rám. Nem tudtam ellenállni a kutya szemeinek. Rámarkoltam még meleg ágyékára. Hallani akartam, ahogy nyögve a nevem mondja.
                    Saga-chan
                    Nao cica. Gyere, menjünk snowboardozni – húztam fel a kanapéról. Felöltözött és mosolygott. Imádom, amikor mosolyog. Olyan helyes mosolya van. Az öltöző szekrényhez léptem kivettem két kabátot és csizmát. Egyet felé dobtam a másikat magamra rántottam.
                    Vedd fel. Hideg van. Nehogy megfázz nekem szerelmem – égett az arcom, ahogy kimondtam az utolsó szavakat. Ő is elpirult, és mint egy kis szófogadó kisgyerek felvette a kabátot és a csizmát. Kifelé menet magamhoz ragadtam egy deszkát. Kézen fogva mentünk ki az öltözőből a havas pályára. Felálltam a deszkára és felhúztam magamhoz Nao-t. Átfogta a derekam. Megnyugtató érzés volt. Még el sem indultunk, de ő úgy kapaszkodott belém, mint egy újszülött kis majom a mamájába. Épphogy elindultunk. Shou hangját hallottam meg. A hang felé fordultam. Megálltam és vártam. Meg láttam hátrébb Tora-t és Hiro-t. Amikor közel értek egy kis kört zártak ránk, így a menekülési esély kizárva. A fogam szívtam és próbáltam kiutat találni
                    Saguci, Saguci ccc, Most nem menekülsz. Hol voltatok ti? Egész nap kerestünk titeket.
                    Öö. Hát izé – hebegtem habogtam. Agyam zakatolt, de nem tudtam felelni a kérdésre. Nao minden percben erősödött és ajkát harapdálta. Neki sem volt semmi ötlete. Minket néztek. Kínossá vált a csend így muszáj volt mondanom valamit.
                    Sétáltunk.
                    Sétáltatok? Kettesben? – feszegette tovább a témát Hiroto
                    Te imádsz, engem szekálni mondd csak? Nem mind1 nektek mit csináltam a haverommal? – kaptam hirtelen a vizet.
                    Hé-hé Saguci. Nyugalom
                    Nem. Nem nyugszom meg. Ne hívj tovább Saguci-nak mert megismerkedsz az öklömmel – ordítottam.
                    Bunyózni akarsz? – mondta. Nao leszállt és közénk állt.
                    Kérlek, szépen hagyjátok abba. Ne veszekedjetek – Hozzám beszélt. Elfordítottam az arcom. Féltem, hogy ha nem teszem és tovább kell néznem arcát. Megteszem helyben még egyszer, amit oda bent és ezt nem akartam a többiek orrára kötni. Deszkára pattantam és elsuhantam. Egyedül akartam lenni a gondolataimmal. Elgondolkoztam, hogy ha szeretem Nao-t miért nem tudom felvállalni a többiek előtt. Ekkor jutott eszembe, hogy őt ott hagytam. Visszafordultam és megálltam a körön kívül. Észre sem vettek. Tora kérdezgette
                    Meséld már el mi volt. Nao együtt vagytok? Dugtatok? – szegezték szegénynek a kérdést. Ő meg csak állt, mint egy szerencsétlen esetlen kutyus fülét, farkát behúzva. Szólni nem szólt. Dörmögő hangon feleltem mögülük.
                    Hagyjátok békén – megfordultak és Nao arca felragyogott. Kikerültem őket és szorosan magamhoz húztam a cicám. Tágra nyílt szemekkel néztek minket amint ott álltunk és egymást öleltük. Az idő későre járt. Teli hold volt. Imádom a teli holdat. Gyengéden csavargattam barna haját az ujjam köré és a fülébe suttogtam
                    Teli hold van. Majdnem olyan csodálatos, mint te – fülig pirult, ahogy suttogtam neki.
                    Hagyjuk békén őket. Majd elmondják, ha el akarják. Skacok későre jár, szerintem itt az ideje nyugovóra térni – szólt Shou. Így aztán mindenki helyeselt és a szálloda felé kezdtünk sétálni. Feltűnt, hogy Tora és Shou elég közel mennek egymáshoz. Gyanús volt, de úgy döntöttem nem érdekel. Felértük a lakosztályba. Hatalmasak voltak a szobák. A recepciós azt mondta, ha bármi kellene, szóljunk akármikor. Ez legalább jól hangzik, ha netán éjszakai nassolásra vágyom. Amikor megérkeztünk a lakosztályokhoz döbbenten tapasztaltam, hogy 4 szoba helyett, csak hármat készítettek elő nekünk. Annyira nem bántam a dolgot, hiszen így esélyem van Naoval aludni… *ördögi vigyor*. Hiroto jó barátom egyből duzzogva, fennhordott orral robbant be az ajtókon és kiválasztotta azt, amelyik kevésbé volt nagy. Csupán egy ágy, nagy kijelzős plazma tv és egy kanapé volt benne. Shou és Tora, és természetesen mi beköltöztünk a két extra nagy francia ágyas luxus szobába. Akkora volt csak a mi szobánk, mint oda haza az egész pecóm. Giga-mega nagy volt. Az ágy ezüstszürke fém keretes volt. Rögtön perverz gondolatok ezrei hatoltak be az elmémbe. Meglepetten nézett rám mackó… gondolom levágta, hogy mi is járhat a buksimba. Elképzeltem őt amint ki van kötve oda… izzani kezdett a vérem és erős vágyat éreztem, hogy kikössem majd alkalom adtán. Magamhoz rántottam és hevesen megcsókoltam. Nyelvem ficánkolva járta be szájüregét. A csók csatát levegőhiány miatt hagytuk abba, mert erősen fulladni kezdtem, annyira elmerültem az én kis cicámban. Lihegve és levegő után kapkodva botorkáltam el az ágyhoz. Hátra dőltem és ekkor tűnt fel, hogy imbolyog.
                    Aszta kurva, ezt nézd már… - hömpölyögni kezdtem benne. Olyan volt mintha vízen lettem volna.
Víz ágy. Tök kafa – mondta és odafeküdt mellém. Felkúsztunk az ágyra és szorosan magamhoz húztam. Külső szemmel azt hiszem úgy nézhettünk ki, mint egy kis gyerek ( aki természetesen én volnék) és az édes egyetlen plüss macija… ebben a tudatban nyomott el minket az álom…

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Bubbles Bubbles