Bemutatkozás

Írói pályafutásom első komolyabb 58 oldalas terjedelmű kis regénnyel bontakozott ki, melyet ugyancsak barátaim olvastak, de elég jó véleménnyel voltak róla. Azóta már változott és alakult írói stílusom, de megőrizte mindemellett azokat a stílus elemeket, amik meghatározzák műveimet.

Első kisregény Beteljesületlen álmok címen jelent meg, ahogy a címe is utal rá valamilyen szinten álmaim egy része olvasható benne, persze szereplői csupán fikciók, bár felfedezhető bene jómagam személye és barátaim bizonyos jellemvonásai, de mindez csupán rejtve. Azóta már több versem és novellám született. Ha kíváncsi vagy válogass és olvass kedvedre.

Eve Taylor

Ez az oldal a saját műveimet, kitalált történeteimet mutatja be. Olvass kedvedre, kommentálj és szavazz! Mondd el pozitív negatív kritikád bátran örömmel fogadom!

2015. június 1., hétfő

Sea of Desires IX. Fejezet

IX. Fejezet

Koncert előtti utolsó hétvége

Saga POV

Ahogy elbúcsúztunk és hazafelé sétáltam kedvesemmel hirtelen csepegni kezdett az eső. Nao gyengéden kezembe csúsztatta kezét és így sétáltunk a kiszámíthatatlan esőzésben. Néma csendben haladtunk egyenletes tempóban előre körülöttünk mindenki sietett és pörgött. A lakásomhoz érve hirtelen megálltam én haza akartam menni az ágyamba de Naguci édes ártatlan kutya szemekkel pislogott rám, hogy kivételesen nem mehetnénk-e hozzá fel. Nem tudtam ellenállni neki. Leugrottam arról a kemény 4 lépcsőfokról, ami elválasztott tőle és szorosan mellé landoltam Kitártam karom és ő mellkasomba fúrta magát. Így álltunk hosszú percekig, miközben az eső már bőrig áztatta rajtunk a ruhát. Éreztem, hogy az én kis cicám megremeg és tüsszent egyet majd a zsebébe süllyesztve kezét zsebkendő után kutat sikertelenül. Szorosan magamhoz húztam és halkan suttogtam neki ott van az enyém. Belenyúlt zsebembe és akaratlanul felizgatott, ahogy kutakodott benne… az a nadrágom volt rajtam, aminek a zsebei olyan nagyok, hogy az én nagy és erős öklöm elveszik benne és ráadásul férfiasságomig húzódik, ki szóval akárhányszor benyúlok akár észrevétlenül is kényeztethetném magam a nap bármelyik percében. Ahogy Nao egyre közeledett beljebb és beljebb hatolt a zsebembe én már a tudattól, hogy pár érintésre van enyhe merevedést produkáltam. Végül nagy keresésben megtalálta, amit keresett és óvatosan elkezdte kihúzni kezét benyúltam megfogtam és erőszakosan rázártam kezét a merevedő farkamra. Arcát kiemelte mellkasomból és felnézett rám könnyes szemekkel. Elvesztem tekintetébe és el is felejtettem, hogy beteg. Lesütöttem szemem elengedtem kezét és megcsókoltam homlokát. Ő csak állt és mozdulni se tudott. Szája lila volt és reszketett. Felkaptam és elindultam felfelé a lépcsőmön, amikor eszembe jutott, hogy itt nem tudom ápolni őt semmi, nincs otthon és abba a kosz fészekbe nem érezné magát most jól. Visszafordultam és elindultam az ő lakására. Átkarolta nyakam és hirtelen úgy éreztem magam, mint egy anya, kinek gyermeke csüng a nyakán. A világ bármely kincséért, aranyáért nem adnám őt oda senkinek és mindentől megvédem az életem árán is… gondoltam magamba. Siettem, ahogy csak tudtam és minden egyes köhögésénél vagy tüsszögésénél letekintettem rá és bíztatni próbáltam, hogy tartson, ki mindjárt otthon vagyunk. Szótlanul feküdt karjaimba és szorosan hozzám bújt. Kínok kínját éltem meg… segíteni akartam rajta, átvállalni tőle a nátha minden vele járóját. Két balra fordulás után és két sarok elteltével már meg is érkeztünk. Egy csendes kis utca volt, semmi zaj vagy mocsok… jártam már itt rengetegszer, de akárhányszor ide tévedek, mindig meglepődöm, hogy mennyire más környék, mint az én kis forgalmas koszfékem. Felcipeltem a lépcsőn és a lifttel a lakására. Kihalásztam a kulcsot és bementünk, a nappaliba érkeztünk egy tágas szolid világoskék bútorokkal teli szobába. Óvatosan helyeztem le a reszkető testet. Gyengéden takargattam be a karfára helyezett gondosan összehajtogatott pléddel. Édesen fordult be és szunyókált. A konyhába suhantam és sorra elkezdtem kinyitogatni a szekrényeket bögre után kutatva. Már ideges lettem, hogy nem találom, hogy hol vannak a poharak, amikor lendülettel téptem fel az egyik szekrény ajtót és a kezembe maradt. Meglepetten néztem a kezembe maradt ajtót… ekkor figyeltem fel, hogy rá találtam a megfelelő polcra. Leraktam a földre a letört deszkát és két bögre után nyúltam. Azon gondolkoztam, hogy ilyen tisztaságban és rendszerben, hogy lehet élni… nálam minden bögre a mosogatóba, a pulton, a kávézó asztalon, a fürdőbe vagy a hálóba van. Ha szükségem van, felkapok egyet és iszom belőle. Rendetlen vagyok, hát ez van. Egy mosatlan sincs itt. Nem ragad a pult sem… elmélkedtem magamban. Vizet öntöttem a két csészébe és a mikroba helyeztem. Tovább vadásztam a konyhába tea fű után kutatva kis idő elteltével megtaláltam és tea gyártásba kezdtem. Hosszas szöszmötölés után sikerült végre elkészíteni két teát… büszke volta magamra, hisz nem szoktam ilyeneket csinálni, megveszem a kávézóba vagy a boltba… mosollyal arcomon vittem át a nappaliba a gőzölgő forró löttyöt, amit kreáltam. Útközben a konyha ajtó mellet pohár tálcára leltem megtorpantam és elgondolkoztam ezt használni is szokta vajon? Próbáltam vissza emlékezni, de nem rémlett. Leraktam a bögréket és gondosan ráparkoltam a sárga tálcára és becsoszogtam a nappaliba. Menet közbe halkan beszélni kezdtem
-          Édesem, csináltam neked teát, kelj fel és idd meg – a kanapé mellé érve leraktam a halványkékes áttetsző üveg dohányzó asztalkára. Nao köhögve fordult felém és erőtlenül próbált feltápászkodni. Segítettem felülni és a kezébe adtam a bögrét. Szürcsölni kezdte szépen lassan egyenletesen itta meg az általam készített első teát, amikor az utolsó csepp is legurult finom karcsú csókolni való torkán elvettem a poharat ő meg összekuporodva befészkelte magát a kanapéra. Jó ideig csak néztem, ahogy reszket aztán tehetetlenségembe kikaptam a zsebemből a telefonom és átsiettem a hálóba. Az első, akit felhívtam Shou volt… remélni tudtam, hogy ő tudja, mit kell tennem ilyen esetben. A telefon hosszan kicsöngött már-már épp le akartam tenni, amikor felvette valaki először fel se ismertem a hangot annyira zihált volt… halkan szóltam bele
-          Shou te vagy?
-          Ahh, igen – jött a válasz… ki kerekedett szemmel folytattam
-          Tudnánk beszélni egy kicsit? Segítség kéne
-          Ohh, igen haveer… - felelte… kezdtem dühös lenni, hogy nem vesz komolyan ezért felemeltem a hangom, h Tora is tisztán érthetően hallja
-          Nao beteg, tökre nem tudom, mi a faszt kezdjek vele… Tora te meg vedd már ki  pöcsöd Shou lukából mert ketté baszlak!! – ordítottam a végét… a másik szobából Nao lépteit hallottam nagyon lassan csoszogott felém… az ajtó hirtelen kinyílt és ő jött felém elvette a telefont belemorgott valamit, melyet hosszas köhögés roham kísért és egy könnyed mozdulattal a fotelba hajította a telefonom… tágra nyílt szemekkel néztem rá nem tudtam mit tegyek. Oda léptem hozzá és szorosan megöleltem, csókot leheltem homlokára és a fejét kezdtem simogatni… alig töltöttünk el pár percet megszólalt a telefon. Nao könnyes szemekkel nézett fel rám, felkaptam leraktam az ágyra hevesen megcsókoltam majd a fotelhez ugrottam bele süppedtem és felvettem a telefont. Tora volt
-          Szia haver, bocsesz az előbbiért mi a baja? – kérdezte aggódva a háttérben hallottam Shou hangját is, aki szintén nagyon aggódott.
-          Haza felé sétáltunk, amikor szakadni kezdett az eső és megfázott… nem tudom mit csináljak – suttogtam. Shou átvette a kagylót és darálni kezdte a fülembe a rizsát
-          Főzzél, neki teát jó meleg legyen úgy, ahogy szereti két cukor és citromlé… lehetőleg citrom legyen és ne pótlék – büszkén vágtam közbe hogy teát már ivott. Dicséretet kaptam, amiért ez magamtól is eszembe jutott.
-          Jól van ügyes, menjetek, elfürdeni jó meleg víz kell neki azután be a takaró alá és ne erőltess rá semmit, amit nem akar, de a legjobb gyógyír a sex. Jobbulást neki! Sziasztok! – fejezte be
-          Köszi átadom, Cső és bocs az előbbiért – hadartam
-          Nem para tudjuk, hogy az ápolás és a gondoskodás, na meg a jó modor nem a te asztalod- üvöltötte bele a telefonba Tora- akaratlanul is de nevetnünk kellet. Hosszú percekig nevettünk mind a hárman aztán záró mondatként ennyit mondtam
-          Kapd be kis tigris – azzal letettük a telefont. Besiettem a fürdőbe és megengedtem a csapot. Minden annyira tiszta és fehér és annyira finom illat van állapítottam meg. A kád szépen lassan tele lett vízzel, visszasiettem az én kis beteg madárkámhoz felkaptam és a bevittem a fürdőbe… útközben elkezdtem kihámozni nedves ruháiból és minden egyes levett ruha után éreztem, hogy kezd szoros lenni rajtam is a ruha… valahogy még így betegen, ahogy gyengéden és esetlenül fekszik a karomba még sokkal inkább vonzónak találtam. Szorosan magamhoz rántottam és megcsókoltam. Ahogy nyelvem ficánkolt szájában éreztem, hogy egyik keze, mely eddig a nyakam körül fonódott össze letévedt a hátamra és gyengéd simogatásba kezdett. Lassan haladtam a kád felé, miközben kiélveztem minden egyes csókját. Nagyon körül tekintően és óvatosan tettem bele a hófehér sarok kádba… testét azonnal ellepték a habok tengere. Lekuporodtam mellé a földre és kilógó kezét fogtam, csókolgattam. Nyugodtan ült a kádban és olyan volt, mint egy gumi baba.  Fájt a szívem őt így látni.
-          Kicsim annyira sajnálom, hogy megbetegedtél miattam. Remélem, minél előbb jobban leszel, és ha bármit tehetek, érted szólj.
-          Saga, nem a te hibád és jól leszek hétfőre, ha sikerül végre kipihennem magam.
-          Mondd, mit tegyek?
Menj és főzz nekem egy teát, de lehetőleg, most ne szórd bele a vízbe a tea füvet, hanem használd, a filteres teát ott van a konyha pulton egy sárga dobozban és rá van írva, hogy TEA- mondta kissé lenézően. Rámosolyogtam és bólintottam. Felálltam és elindultam csinálni a teát. Ő a kádban maradt és mosakodni kezdett. Mire elkészültem a teával ő az ágyban feküdt és sokkal jobban nézett ki, mint azelőtt oda adtam neki a teát és megitta. Vágyakozva néztem rá. Szorosan oda bújtam mellé és megcsókoltam. A történet további részét rátok bízom drága rajongóim. Képzeljetek bele azt, amit csak szeretnétek, de megjegyzem a lehető legcsodálatosabb estét töltöttük együtt.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Bubbles Bubbles